فراتر از همه کاتالوگ‌هایی که تا به حال دیده‌اید

فروش محصول و حتی ارائه خدمات، بدون یک کاتالوگ جذاب، کامل و کاربردی ممکن نیست. حالا فناوری این امکان را فراهم کرده تا ورژن باور نکردنی و خارق‌العاده‌ای از کاتالوگ کسب‌وکارتان را به کمک اکوشار توسعه بدهید. کاتالوگ واقعیت مجازی با تمایزی که ایجاد می‌کند، فروش شما را متحول خواهد کرد.

کاتالوگ اکوشار

کاتالوگ واقعیت مجازی اکوشار

دوقلوی دیجیتال تمام محصولات خود را بدون محدودیت در یک عینک سبک واقعیت مجازی تکثیر کنید و هرکجا که به محصولاتتان نیاز دارید، همراه خود داشته باشید.

اگر

  • محصولات متعدد و پرتعدادی دارید

  • محصولتان رنگ بندی بسیار متنوعی دارد

  • بسیار بزرگ یا بسیار کوچک است

  • حمل و نقل آن به هر دلیل ممکن نیست

  • بسیار گران قیمت یا آسیب پذیر است

  • هنوز تولید و ساخته نشده است

  • شیوه معرفی و ارائه آن با اهمیت است

  • فرایند و دقت تولید آن شایسته نمایش است

کاتالوگ واقعیت مجازی برای شما یک انتخاب بی‌نظیر خواهد بود

تعامل پذیر
تعامل پذیر

تعامل پذیر

تا پیش از این کاتالوگ، تنها متشکل از تصویر، گرافیک و محتوای نوشتاری بود. مخاطب می‌توانست تصویر محصول و مشخصات آن را ببیند. حالا مخاطبان و مشتریان شما می‌توانند در کاتالوگ واقعیت مجازی اختصاصی‌تان، محصولات و تولیدات شما را در دست بگیرند و از زوایای مختلف آن‌ها را بررسی کرده و با آنها تعامل کنند. مخاطب شما می‌تواند کیفیت‌های محصول شما را درست شبیه به واقعیت محصولتان درک کند، کیفیت‌هایی از جمله اندازه و ابعاد، جنس، متریال، جزییات طراحی و حتی قابلیت‌ها. مخاطب حتی می‌تواند از محصول شما استفاده کند و شیوه کار با آن را ببیند.

تنوع پذیر
تنوع پذیر

تنوع پذیر

هیچ محدودیتی از تنوع در یک کاتالوگ واقعیت مجازی وجود ندارد. حتی اگر محصول شما با طیفی وسیع از رنگ‌ها تولید می‌شود، مشتری می‌تواند همه صدها و هزاران رنگ ممکن را بر روی محصول مشاهده کند. قابلیت‌های مختلف و آپشن‌های محصول را می‌تواند اضافه و حذف کند و این قابلیت‌ها را با یکدیگر مقایسه کند. این ویژگی کاتالوگ واقعیت مجازی اکوشار موجب می‌شود مخاطب شما قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب بهتری داشته باشد.

طراحی سناریو معرفی
طراحی سناریو معرفی

طراحی سناریو معرفی

در یک کاتالوگ واقعیت مجازی قادر خواهید بود سناریو معرفی محصول به مخاطب را به طور دقیق طراحی و اجرا کنید. خطای انسانی را مهم‌ترین بخش بازاریابی و فروش محصولتان حذف کنید. در کاتالوگ واقعیت مجازی اکوشار می‌توانید گام به گام فرایند معرفی را با ابزارهای غوطه‌ور و چند رسانه‌های طراحی کنید. شما تصمیم می‌گیرید که مخاطب محصول شما را ابتدا از کدام زاویه خواهد دید، چه مسیری را برای آشنا شدن با محصول طی خواهد کرد و در مرحله چه تجربه‌ای را ادراک خواهد کرد. فرایند معرفی می‌تواند با موسیقی، نریشن، ویدئو و افکت‌های مختلف همراه باشد که اثرگذاری معرفی را چند برابر می‌کند.

مقیاس واقعی
مقیاس واقعی

مقیاس واقعی

درک مخاطب از اندازه و مقیاس محصول همواره در کاتالوگ‌های قدیمی یک چالش محسوب می‌شده. محصول شما یک دستگاه عظیم‌الجثه صنعتی باشد یا یک قطعه کوچک، در هر صورت در یک کاتالوگ کاغذی یا دیجیتال، به یک تصویر خارج از مقیاس واقعی تبدیل می‌شود. در کاتالوگ‌های واقعیت مجازی، محصول می‌تواند در مقیاس واقعی در مقابل مخاطب قرار گیرد. علاوه بر اینکه می‌توان مقیاس و اندازه محصول را بنابر تصمیم تیم بازاریابی در سناریو معرفی تغییر داد...

تکرار پذیر
تکرار پذیر

تکرار پذیر

کاتالوگ واقعیت مجازی علاوه بر اینکه بر خلاف کاتالوگ‌های معمول، تجربه‌ای فضایی و مکانمند به مخاطب عرضه می‌کند، درست همچون کاتالوگ‌های دیجیتال، تکرار پذیر و قابل کپی شدن است. با یکبار توسعه کاتالوگ واقعیت مجازی می‌توانید آن را در نمایندگی‌های فروش، فروشگاه‌ها و نمایشگاها‌ی متعدد استفاده کنید و همین مساله موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

قابل توسعه و اصلاح
قابل توسعه و اصلاح

قابل توسعه و اصلاح

کاتالوگ واقعیت مجازی را می‌توانید به سادگی به روز کنید، توسعه دهید، محصولات آن را تغییر دهید و یا حتی ویژگی‌های هر محصول همچون قیمت را در صورت نیاز اصلاح کنید. تک تک جزییات کاتالوگ واقعیت مجازی اکوشار قابل شخصی سازی است. این امکان وجود دارد که ورژن‌های مختلفی از کاتالوگ خود داشته باشید و هرکدام از آنها را برای یکی از مخاطبان هدف خود مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی‌های کاتالوگ VR اکوشار

چند زبانه

پشتیبانی یک ساله

توسعه و اصلاح

آنلاین/ آفلاین

تعداد محصول نامحدود

تعاملی

فرایند توسعه

فرایند شیش مرحله‌ای توسعه نمایشگاه و ایجاد کاتالوگ مجازی

1. مدل‌سازی محصولات

1. مدل‌سازی محصولات

Direction Arrows
قدم اول
2. طراحی سناریو معرفی محصول

2. طراحی سناریو معرفی محصول

Direction Arrows
قدم دوم
3. توسعه کاتالوگ اختصاصی

3. توسعه کاتالوگ اختصاصی

Direction Arrows
قدم سوم
4. بازخورد و دیباگ

4. بازخورد و دیباگ

Direction Arrows
قدم چهارم
5. آموزش و تحویل

5. آموزش و تحویل

Direction Arrows
قدم پنجم
6. پشتیبانی

6. پشتیبانی

Direction Arrows
قدم ششم

گالری تصاویر

گالری تصاویر نمایشگاه دائمی در اکوشار

نمونه تور مجازی ، غرفه واقعیت مجازی ، شبیه سازی قطعه و شبیه سازی صنعتی و انواع  کاتالوگ واقعیت مجازی در زیر مشاهده می‌کنید 

سوالات متداول

سوالات متداول پیرامون حضور نمایشگاهی با واقعیت مجازی

توسعه کاتالوگ واقعیت مجازی چقدر هزینه دارد؟

هزینه‌های توسعه به تعداد محصولات و قابلیت‌های انتخابی شما وابسته است اما به طور کلی شامل سه گروه هزینه می‌شود. گروه نخست هزینه‌های مدل‌سازی محصولات، گروه دوم هزینه‌های توسعه و در انتها هزینه گجت و دستگاه مورد استفاده.

در صورتی که مدل سه بعدی محصولاتم را داشته باشم می‌توانم از آنها استفاده کنم؟

بله. در صورتی که هرگونه مدل سه بعدی از محصولات خود داشته باشید، در هزینه‌ها و زمان پروژه صرفه‌جویی خواهد شد.

توسعه کاتالوگ واقعیت مجازی چقدر زمان می‌برد؟

اگر زمان مدل‌سازی محصولات را که وابسته به تعداد و جزییات است در نظر نگیریم این فرایند می‌تواند کمتر از ۱ ماه زمان ببرد.

چه تعداد محصول را می‌توان در کاتالوگ جای داد؟

هیچ محدودیتی از نظر تعداد محصولات وجود ندارد.

ایا امکان دسته بندی محصولات وجود دارد؟

بله

کاتالوگ واقعیت مجازی در چه بسترهایی قابل توسعه و استفاده است؟

به طور طبیعی جذابیت اصلی این فناوری وقتی ادراک می‌شود که بر بستر گجت‌های واقعیت مجازی توسعه داده شود ولی اکوشار می‌تواند به صورت موازی بر روی بسترهای دیگری از جمله وب، اندروید و IOS نیست توسعه بدهد.

آیا این کاتالوگ قابلیت به روز رسانی دارد؟

بله. شما در هر زمان به سادگی می‌توانید این کاتالوگ را آپدیت کنید.

شروع مشاوره

از این طریق می‌توانید درخواست مشاوره، خود را برای همکاران ما ارسال کرده و منتظر تماس ما بمانید.