غرفه‌ مجازی بدون مرز همراه شما

اکوشار به شما کمک می‌کند تا به واسطه فناوری واقعیت گسترده (واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی) یک نمایشگاه اثربخش، دائمی و اعجاب آور، برای کسب و کار خود  تور مجازی اثربخش و نامحدود برای خود بسازید تا به کمک آن ارزان‌تر، ساده‌تر و سریع‌تر بازار خود را گسترش دهید.

نمایشگاه واقعیت مجازی اکوشار

اکوشار به شما کمک می‌کند تا به واسطه فناوری واقعیت گسترده (واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی) یک نمایشگاه اثربخش، دائمی و اعجاب آور، برای کسب و کار خود  تور مجازی اثربخش و نامحدود برای خود بسازید تا به کمک آن ارزان‌تر، ساده‌تر و سریع‌تر بازار خود را گسترش دهید.

کاتالوگ Virtual Reality
کاتالوگ Virtual Reality

کاتالوگ Virtual Reality

در یک نمایشگاه ‌VR می‌توانید همه محصولات خود را همراه داشته باشید، حتی محصولاتی که هنوز ساخته نشده‌اند را در یک شبیه‌ساز واقعیت مجازی به مشتریان خود نشان می‌دهید. اگر صدها و حتی هزاران تنوع محصول دارید، یا اگر محصول شما آنقدر حجیم، عظیم، حساس و یا خطرناک است که حمل آن به نمایشگاه پر هزینه یا ناممکن است یا حتی اگر محصول یا پروژه‌هایتان قابلیت جابجایی ندارد، حالا با شبیه ساز واقعیت مجازی می‌توانید همه  آنها را بدون محدودیت در یک کیف کوچک همراه خود به دورترین نمایشگا‌ها ببرید. کاتالوگ VR می‌تواند محصولات شما را همراه با همه جزییات، ویژگی‌ها و کاربردها در نمایشگاه ‌Virtual reality به مخاطب عرضه کند.

بازدید مجازی
بازدید مجازی

بازدید مجازی

گاهی برای مشتریان مهم است که از کارگاه، کارخانه، دفاتر و حتی پروژه‌های کسب و کار شما بازدید کنند. برای بسیاری از شرکت‌ها، پروژه‌های موفق، یک کارگاه مجهز، یک کارخانه بزرگ و یک دفتر شکیل حائز اهمیت است. به کمک تور مجازی VR این امکان وجود دارد که مشتریان شما بدون نیاز به طی مسافت و در هر زمان، در یک اپلیکیشن واقعیت مجازی، فضاهای شما را بازدید مجازی کنند. این بازدید VR تجربه‌ای درست شبیه به حضور در فضای واقعی دارد.

روایت‌گری واقعیت مجازی
روایت‌گری واقعیت مجازی

روایت‌گری واقعیت مجازی

داستان و روایت کسب و کار شما، فرایند شکل‌گیری ایده‌های شما و آنچه بر شرکت شما گذشته تا به نقطه امروز رسیده، می‌تواند برای مشتریانتان جذاب باشد. اجازه بدهید مشتریانتان در جهان کسب و کارتان غوطه‌ور شوند. انیمیشن‌ها و روایت‌گری‌های واقعیت مجازی این امکان را به شما می‌دهد که داستان خود را به شیوه‌ای نو برای مخاطبانتان روایت کنید. روایتی که به شکل باور نکردنی اثرگذار خواهد بود. 

تیزر تبلیغاتی ۳۶۰ درجه
تیزر تبلیغاتی ۳۶۰ درجه

تیزر تبلیغاتی ۳۶۰ درجه

دورانی که تصاویر تبلیغاتی را روی صفحه مانیتور می‌دیدید به سر آمده. امروز با استفاده از تیزر ۳۶۰ و ویدئو تبلیغاتی واقعیت مجازی موجب می‌شوید بیننده درست در میان ویدئو واقعیت مجازی قرار بگیرد و شاهد آنچه در اطرافش رخ می‌دهد باشد. ویدئو‌های تبلیغاتی واقعیت مجازی تجربه‌ای هستند که تا پیش از این هرگز تجربه نشده‌اند.

ویژگی خدمات ما

اکوشار تجربه حضور نمایشگاهی شما را دگرگون می‌کند.

تجربه بصری غنی

تجربه بصری غنی

همه محصولات و خدمات خود را با تمام تنوع در کاتالوگ دیجیتال خود داشته باشید و به شکل کاملا واقعی آن را پیش روی مخاطب خود قرار دهید. شبیه سازی صنعتی و یا ایجاد هر نوع کاتالوگ واقعیت مجازی از جمله ویژگی‌های خدمات اکوشار است.

هزینه‌های کمتر

هزینه‌های کمتر

برای ارائه‌ای جذاب در غرفه خود لازم نیست هر بار برای هر نمایشگاه آن را طراحی و پیاده سازی کنید. با یک بار سرمایه گذاری و ایجاد یک نمایشگاه مجازی، همیشه از آن در همه نمایشگاه‌ها استفاده کنید.


تجربه غوطه‌وری

تجربه غوطه‌وری

فارغ از اینکه در چه محیطی مخاطب شما عینک را به چشم می‌زند ما او را به نمایشگاه اختصاصی شما می‌بریم و از طریق یک تور مجازی، تجربه‌ای مکان‌مند را در اختیارش قرار می‌دهیم.


تکرار پذیری

تکرار پذیری

تکرار پذیری نه تنها هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد، بلکه یک فروشگاه Virtual Reality به شما امکان گسترش کسب و کارتان را می‌دهد. شما می‌توانید از نمایشگاه دائمی واقعیت مجازی خود ده‌ها و حتی صدها کپی به نمایندگی‌ها و دفاتر شرکای تجاری خود ارسال کنید.

تعامل واقعی

تعامل واقعی

با خلق تجربه تعاملی در قالب یک غرفه واقعیت مجازی ، خود را منحصر به فرد کنید تا مشتریان بالقوه را جذب کرده و در ذهن آنها ماندگار شوید.

فرایند چهار مرحله‌ای توسعه نمایشگاه و ایجاد کاتالوگ مجازی

مشاوره و هم‌فکری

مشاوره و هم‌فکری

Direction Arrows
قدم اول
 طراحی و توسعه

طراحی و توسعه

Direction Arrows
قدم دوم
راه‌اندازی

راه‌اندازی

Direction Arrows
قدم سوم
پشتیبانی

پشتیبانی

Direction Arrows
قدم چهارم

گالری تصاویر نمایشگاه دائمی در اکوشار

نمونه تور مجازی ، غرفه واقعیت مجازی ، شبیه سازی قطعه و شبیه سازی صنعتی و انواع  کاتالوگ واقعیت مجازی در زیر مشاهده می‌کنید 

سوالات متداول پیرامون حضور نمایشگاهی با واقعیت مجازی

آیا برای استفاده از نمایشگاه واقعیت مجازی به تجهیزات خاصی نیاز دارم؟

بله شما برای ارائه تجربه کامل از این خدمت نیاز به داشتن یک عینک واقعیت مجازی خواهید داشت. اگر میخواهید تجربه شما بهتر دیده شود برای غرفه فیزیکی خود از یک مانیتور و سیم متصل به عینک هم می‌توانید بهره ببرید.

آیا می‌توانم تغییرات را در غرفه دیجیتال خود اعمال کنم؟

بله این محصول کاملا قابل توسعه است و شما متناسب با بازخوردی که از تجربه کاربر گرفتید می‌توانید آن را بهبود دهید. یا اینکه این محصول را در چند فاز تکمیل کنید.

آیا توسعه نمایشگاه واقعیت مجازی پر هزینه است؟

خیر. راه اندازی غرفه واقعیت مجازی به مراتب از ساخت غرفه‌های سنتی به صرفه‌تر است. هزینه‌های شما در دو بخش قابل توصیف است. هزینه خرید تجهیزات و هزینه توسعه نرم افزار که متناسب با سناریو می‌تواند بسیار متغییر باشد ولی کاملا متناسب با بازخورد نمایشگاهی شما و قابل توجیه است. استفاده از این خدمت هزینه‌های شما را به سرعت کاهش می‌دهد.

آیا مخاطبین بدون داشتن اینترنت با سرعت بالا هم می‌توانند از نمایشگاه مجازی استفاده کنند؟

بله، ما با توجه به مشکلاتی که ممکن است در اتصال به اینترنت در کشورهای مختلف و حتی در ایران برای شما ایجاد شود نسخه کاملا آفلاینی را روی عینک شما پیاده سازی می‌کنیم که تمام ویژگی‌ها را بدون نیاز به اینترنت بتوانند تجربه کنند.

چه زمانی می‌توانم انتظار داشته باشم که نمایشگاه مجازی آماده‌ی ارائه شود؟

زمان تحویل بستگی به اندازه و پیچیدگی نمایشگاه دارد. به طور متوسط، ممکن است بین چند هفته تا سه ماه طول بکشد تا یک نمایشگاه کاملاً سفارشی و جامع آماده شود.

امکان ساخت تور مجازی ۳۶۰ درجه هم وجود دارد؟

بله ساخت تیزر ۳۶۰ درجه از هر کجا که مد نظر داشته باشید، برای داشتن نمایشگاه مجازی و یا استفاده‌های دیگر کاملا قابل پیاده سازی است.

قیمت ساخت اپلیکیشن واقعیت مجازی چقدر است؟

قیمت اپلیکیشن واقعیت مجازی و قیمت خدمات واقعیت گسترده در شرکت اکوشار زیاد نیست. تقریبا همه کسب و کارها از پس این سرمایه ‌گذاری بر خواهند آمد. هزینه ساخت تور مجازی و همچنین هزینه ساخت نمایشگاه واقعیت مجازی به موارد گوناگونی از جمله تعداد و نوع محصولات و انتظارات کارفرما وابسته است.



شروع مشاوره

از این طریق می‌توانید درخواست مشاوره، خود را برای همکاران ما ارسال کرده و منتظر تماس ما بمانید.